O aplikaci myPERI

Digitální řešení stavebních projektů: velká úspora času do budoucnosti 

Objevte nyní zákaznický portál firmy PERI. Vzhledem k přehledné a progresivní platformě vám portál myPERI nabízí vysokou úroveň transparentnosti a interaktivity při řízení vašich projektů.

Portál poskytuje důležité informace k vašim stavebním projektům - materiál na stavbě, náklady a dále informace o produktech a výrobcích PERI. Získáte tak všechny důležité informace, které potřebujete k rychlé a snadné organizaci svých staveb. Užitečné přehledy a vizuální zobrazení usnadňují pracovní postupy ve všech fázích řízení staveniště. Důležitá data o projektu jsou navíc uložena centrálně a digitálně a mohou je používat všichni zúčastnění současně, což zajišťuje transparentní a zjednodušenou komunikaci.

Stále aktuální

Vaše údaje v systému myPERI jsou vždy aktuální a dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu:

  • faktury, dodací listy, vratky, protokoly o poškození
  • systémové informace
  • přehledy o nákladech a materiálu
  • kontaktní údaje

Ušetříte si tak spoustu telefonátů a vytvoříte naprostou transparentnost pro všechny zúčastněné.

Jednoduše všude

myPERI lze používat bez složité instalace a na všech koncových zařízeních. Díky novému, ještě intuitivnějšímu uživatelskému rozhraní v responzivním designu nestojí digitálnímu a transparentnímu řízení vašeho stavebního projektu nic v cestě.

Vy i vaši kolegové tak můžete pohodlně pracovat v kanceláři i na staveništi prostřednictvím tabletu a chytrého telefonu se všemi důležitými údaji.

Nezávislá správa

S novým myPERI jste odkázáni sami na sebe: ať už jde o vytváření nových uživatelů, přidávání dalších správců nebo resetování hesel - všechny tyto funkce nyní můžete provádět samostatně, rychle a bez podpory PERI.

Další rozvoj se zákazníky

Společnost PERI vede intenzivní dialog se zákazníky a portál neustále rozvíjí. Nový portál myPERI funguje již od září 2022 v Německu a postupně je k dispozici i v dalších zemích.